زیباترین رویا

دانلود فیلم سینمایی زیباترین رویا با بهترین کیفیت (1395)

مدت زمان: 78دقیقه کشور:

زیباترین رویا قصه مردی است که پس از مرگ همسرش، دوباره عاشق می‌شود و…

رضایت کاربران
100% (1 رای)
کارگردان:

فیلم زیباترین رویا محصول سال 1394 کشور ایران به کارگردانی محمدرضا رحمانی و تهیه کنندگی مسعود منصوری، این فیلم هفتمین تجربه کارگردانی محمدرضا رحمانی در زمینه ساخت فیلم سینمایی می باشد، این کارگردان 59 ساله متولد تاکسان، که فعالیت هنری خود را از سال 1359 و بعد از انقلاب در ایران شروع نموده است در ابتدا به عنوان دستایر کارگردان و برنامه ریز در این رشته نیز حضور داشته است و بعد از مدت ها در سال 1372 اولین فیلم سینمایی خود را با عنوان پادزهر روانه سینما نمود. رحمانی در طی نزدیک به 40 سال فعالیت هنری خود در عرصه سینما در بخش های مختلفی حضور داشته است از دستیار کارگردان گرفته تا برنامه ریز و منشی و … اما در این همه سال تنها هفت فیلم را کارگردانی کرده است  که عمده فعالیت این کارگردان اکثرا در دهه های 70 و 80 بوده است.

فیلم سینمایی زیباترین رویا پس از 6 سال توقیف مجوز پخش گرفته است و از روز چهارشنبه، 26 مرداد 1401، وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود؛ شما می‌توانید به محض انتشار نسخه قانونی، این فیلم را با بالاترین کیفیت از وبسایت دوستی‌ها دانلود و تماشا کنید.

بازیگران : لیلا اوتادی، افسانه پاکرو، عدنان کاپوسیان، سارا منجزی، مسعود منصوری، جواد زیتونی، حمید حسین زاده، سعید دشتی، محمدرضا منصوری، نیما شاهرخ شاهی و…

  • زبان: فارسی
  • نویسنده: محمدرضا رحمانی

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *