سریال see

دانلود سه فصل سریال see با زیرنویس فارسی کیفیت بالا (2019–2022)

مدت زمان: 60 دقیقه کشور:

در آینده‌ای دیستوپیایی، نسل بشر حس بینایی را از دست داده است و جامعه باید راه‌های جدیدی برای تعامل، ساختن، شکار و بقا پیدا کند.

رضایت کاربران
100% (2 رای)

سریال see

داستان کامل فیلم

در اوایل قرن ۲۱ کره زمین آلوده به ویروسی مرگبار می‌شود و جمعیت انسان‌ها به زیر ۲ میلیون نفر کاهش می‌یابد؛ ۲ میلیون نفری که اگرچه زنده مانده‌اند ولی قدرت بینایی خود را از دست داده و کور شده‌اند. کوری به‌صورت موروثی به نسل‌های بعد انتقال پیدا می‌کند و چند قرن پس از این رویداد، انسان‌ها به زندگی قبیله‌ای بازگشته‌اند. جامعهٔ نو تلاش می‌کند راه‌هایی برای زنده‌ماندن و شکار در حالت نابینایی پیدا کند. در این حال، همسر یک جنگجوی کور به نام بابا واس، دوقلوهایی را به دنیا می‌آورد که توان بینایی دارند. بینایی در بین انسان های این زمان، جرمی است نابخشودنی که مرگ تاوان آن است و آن ها اعتقاد دارند که روشنایی فقط مخصوص خداست.

دیدن (انگلیسی: See) یک مجموعه تلویزیونی آنلاین در ژانر علمی–تخیلی درام به تهیه‌کنندگی و پخش اپل تی‌وی پلاس است. این سریال با بازی جیسون موموآ در نقش اصلی همراه است. فیلمنامه مجموعه دیدن توسط استیون نایت نگاشته شده و به‌وسیلهٔ فرانسیس لارنس کارگردانی شده‌است. فصل اول مجموعه از ۱ نوامبر ۲۰۱۹، به تعداد هشت قسمت پخش شد. در ژوئن 2022، اعلام شد که فصل سوم سریال را با هشت قسمت پایانی به پایان خواهد رساند. فصل آخر در 26 آگوست 2022 برای اولین بار پخش شد

  • جوایز: نامزد 1 جایزه Primetime Emmy.
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Steven Knight

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *