دانلود فیلم موقعیت مهدی با کیفیت بالا و لینک دانلود مستقیم (1400)

مدت زمان: ۱:۴۰ کشور:

مهدی باکری، فرمانده لشگر 31 عاشورا از برادر کوچک ترش حمید می‌ خواهد علی رغم مشکلاتی که برایش پیش آمده به منطقه برگردد و در کنار او باشد. حمید می‌ پذیرد و همراه می‌ شود. حالا بعد از عملیات خیبر، مهدی باید تنها به خانه برگردد …

رضایت کاربران
100% (1 رای)
کارگردان:

دانلود فیلم ایرانی موقعیت مهدی از پلتفرم ایران دوبله

دانلود فیلم موقعیت مهدی Mogheiyate Mehdi به زودی از ایران دوبله

فیلم موقعیت مهدی Mogheiyate Mehdi پس از انتشار با کیفیت 480,720,1080,full hd

فیلم سینمایی موقعیت مهدی : فیلم سینمایی موقعیت مهدی فیلمی در ژانر های بیوگرافی، عاشقانه، اجتماعی و خانوادگی می باشد و محصول مشترک سیما فیلم و تلویزیون به کارگردانی هادی حجازی فر و تهیه کنندگی حبیب والی نژاد می باشد که در سال ۱۳۹۹ – ۱۴۰۰ تولید آن شروع شد و  بازیگرانی همچون هادی حجازی‌فر، ژیلا شاهی، وحید حجازی‌فر، معصومه ربانی‌نیا، وحید آقاپور و روح‌الله زمانی در فیلم سینمایی موقعیت مهدی نقش آفرینی کردند.

فیلم موقعیت مهدی همچنین در ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ در چهلمین جشنوارهٔ فیلم فجر و در بخش سودای سیمرغ به نمایش درآمد. این فیلم در این مراسم از ۱۴ نامزدی برندهٔ پنج جایزه از جمله سیمرغ بلورین بهترین فیلم شد.

از بازخورد های فیلم موقعیت مهدی میشه به :

فیلم موقعیت مهدی عالی بود. پر از نکته‌های دقیق و روایت درست… شخصیت شهیدان باکری خصوصاً محور فیلم که آقا مهدی است را به درستی و با ظرافت، تصویر و روایت کرده‌است.

موقعیت مهدی را افتخار سینمای ایران و بهترین فیلم سینمای ایران حداقل در ۱۰–۱۵ سال اخیر نامید و این فیلم از لحاظ فیلم‌های قابل دفاع یک سر و گردن بالاتر از جشنواره‌های دیگر می‌ایستد.

اشاره کرد.

 

موقعیت مهدی

 

موقعیت مهدی

 

موقعیت مهدی

در خلاصه فیلم موقعیت مهدی اومده که : مهدی باکری فرمانده لشکر 31 عاشورا از برادر کوچکترش حمید می خواهد که به منطقه برگردد و در کنارش باشد.

اخبار فیلم موقعیت مهدی

  • مینی سریال «عاشورا» با محوریت روایت زندگی شهیدان مهدی و حمید باکری که سال گذشته جلوی دوربین رفت.
  • فیلم سینمایی موقعیت مهدی از مرز فروش ۹ میلیارد گذشت.
  • جوایز: 2 برد
  • زبان: فارسی

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *