فیلم مرد بازنده

دانلود فیلم مرد بازنده (با لینک مستقیم) | با حضور جواد عزتی ✅

مدت زمان: کشور:

احمد خسروی، در گیرودار زندگی شخصی پرمساله‌ اش، مسوول رسیدگی به پرونده‌ ای رازآلود می‌ شود. پرونده‌ ای که روند کشف آن با شک‌ ها و نگرانی‌ های احمد در می‌ آمیزد و زندگی‌ اش را تحت تاثیر قرار می‌ دهد.

رضایت کاربران
100% (3 رای)

دانلود فیلم ایرانی مرد بازنده از پلتفرم ایران دوبله

فیلم مرد بازنده با حضور جواد عزتی

فیلم ایران مرد بازنده به شبکه نمایش خانگی رفت

فیلم ایرانی مرد بازنده

دانلود مرد بازنده به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی مشترک کامران حجازی و امیر بنان است. فیلم مرد بازنده براساس طرحی از حسین حسنی توسط ابراهیم امینی، حسین حسنی و محمدحسین مهدویان به نگارش درآمده است و برای نخستین بار در چهلمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درخواهد آمد.

درباره فیلم مرد بازنده

فیلمنامه براساس طرحی از حسین حسنی توسط ابراهیم امینی، حسین حسنی و محمدحسین مهدویان به نگارش درآمده است. حضور جواد عزتی در نقش یک کاراکتر ۵۶ ساله در این فیلم گفت: جواد عزتی یک بازیگر توانمند و استثنایی است که هر نقشی را می‌تواند به خوبی ایفا کند

فیلم مرد بازنده

فیلم مرد بازنده با حضور جواد عزتی

شباهت فیلم مرد بازنده با سریال زخم کاری

مرد بازنده هم از نظر پرداخت و هم از نظر مضمون شباهت زیادی به سریال زخم کاری داشت و به نظر من محمدحسین مهدویان در این سال‌ها توانسته به یک کارگردان‌ مسلط و ماهر تبدیل شود باید گفت که او یک صنعتگر سینماست و به خوبی کارش را بلد است. فیلم در زمان بسیار کوتاهی ساخته شده و ظاهرا فیلمبرداری آن از اوایل آذرماه شروع شده است.

بازیگران فیلم مرد بازنده

آناهیتا درگاهی , بابک کریمی , جواد عزتی , رعنا آزادی ور , سجاد بابایی , شبنم قربانی , ملیکا پازوکی , مهدی زمین پرداز , ونوس کانلی , مجید نوروزی, امیرحسین هاشمی, امیر دژاکام, منوچهر علی‌پور

فیلم مرد بازنده

فیلم مرد بازنده با حضور جواد عزتی

زمان پخش فیلم مرد بازنده

فیلم سینمایی مرد بازنده قرار است از 25 اسنفد ماه 1400 روی پرده سینماهای کشور به اکران عمومی درآید و پس از انتشار در سایت قرار خواهد گرفت.

نقد و بررسی کوتاه فیلم

مجموعه‌ای از ویژگی‌هایی را در خود دارد که هر کدام می‌توانند نظر گروه قابل‌توجهی از مخاطبان سینمای ایران را به خود جلب کنند: یک قهرمان به‌شدت فردگرا و کنش‌مند، یک داستان پرتعلیق کارآگاهی، اشاره‌های پرتعداد به مباحث ملتهب سیاسی، و روابط ملودراماتیک نه‌چندان رقیق خانوادگی (با محوریت تقابل میان نسل‌ها).موفقیت نسبی مهدویان و همکارانش در ایجاد پیوند میان این جنبه‌های مختلف، این گمان را ایجاد می‌کند که مرد بازنده می‌تواند یکی از امیدهای کسب سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران باشد.

فیلم مرد بازنده

فیلم مرد بازنده

در خلاصه فیلم مرد بازنده اومده

داستان احمد خسروی، در گیر و دار زندگی شخصی پرمسئله‌اش، مسئول رسیدگی به پرونده‌ای رازآلود می‌شود. پرونده‌ای که روند کشف آن با شک‌ها و نگرانی‌های احمد در می‌آمیزد و زندگی‌اش را تحت تاثیر قرار می‌دهد

  • زبان: فارسی

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *